مشاوره تلفنی پاسارگاد24

نمایندگی بیمه در سال 1402

شغل نمایندگی بیمه یکی از مشاغل جذاب به شمار میرود و هر ساله تعداد زیادی متقاضی برای گرفتن کد نمایندگی راهی شرکت های بیمه میشوند.

در این محتوا در کنار شما هستیم تا راه های اخذ کد نمایندگی از یکی از بهترین شرکت های بیمه ای کشور یعنی شرکت بیمه پاسارگاد را قدم به قدم شرح دهیم.

پس با ما همراه باشید...

دریافت کد نمایندگی جنرال از شرکت بیمه پاسارگاد

منظور از کد جنرال یا نمایندگی عمومی برای اشخاص حقیقی ، کدی ست که نماینده در آن قادر به فروش تمامی رشته های بیمه ای اعم از ثالث، بدنه، عمر، مسئولیت، آتش سوزی و... است.

شما برای گرفتن کد جنرال از شرکت بیمه پاسارگاد علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و قبولی در آزمون آداب بیمه مرکزی لازم است دارای سابقه ی کار بیمه ای ثبت شده در سامانه سنهاب نیز باشید.

بعد از دارا بودن تمام شرایط فوق شما باید توسط مدیران شعب و مناطق در جلسه ای تخصصی مصاحبه شوید و در صورت احراز تمامی شرایط ، با توجه به ظرفیت منطقه ی مورد درخواست شما و تایید دفتر نمایندگی شما توسط شرکت و طی مراحل قانونی و استعلامات قضایی مبنی بر نداشتن سو پیشینه ی کیفری، کد نمایندگی شما فعال خواهد شد.

دریافت کد نمایندگی بیمه زندگی از شرکت بیمه پاسارگاد

علاوه بر کد جنرال، کد دیگری در صنعت بیمه وجود دارد که شما میتوانید با شرایط آسان تری آن را دریافت کنید.

نمایندگی بیمه های زندگی مطابق با آیین نامه 96 بیمه مرکزی به نماینده ی فروش اجازه فروش بیمه های زندگی یا عمر و مستمری را میدهد.

اگر شما جزو افرادی هستید که بیمه شغل دوم شماست و به دنبال آزادی زمانی بیشتر در کنار درامد بالا و بی دغدغه هستید، این کد مخصوص شماست.

آموزش تخصصی رایگان برای اخذ کد نمایندگی بیمه

آموزش دیدن به صورت تخصصی یکی از الزامات همیشگی برای ورود به صنعت بیمه است.

چه مایل به دریافت کد جنرال باشید و چه متقاضی دریافت کد بیمه های زندگی، تا وقتی آموزشی در زمینه ی بیمه نداشته باشید موفقیت شما در این شغل بسیار ناچیز خواهد بود.

شما نیاز دارید در کنار گروهی متخصص که سال ها قبل از شما سابقه ی حضور در صنعت بیمه را داشته اند، آموزش های لازم را ببینید.

ما در گروه پاسارگاد 24 با سابقه ای نزدیک به 15 سال در شرکت بیمه پاسارگاد در زمینه آموزش و اعطای کد نمایندگی در کنار شما هستیم تا با برگزاری کلاس های کاملا تخصصی و آنلاین در کنار متقاضیان عزیز در سراسر کشور باشیم.

اگر شما هم خواهان ورود به صنعت بیمه و آموزش در گروهی کاملا حرفه ای هستید کافیست ثبت نام کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

در کنار شما هستیم...

فرانک زارع

مدیر آموزش و نظارت بر عملکرد نمایندگان شرکت بیمه پاسارگاد

خرداد 1402

محتوای مشابه

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

افراد آنلاین

ما 113 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد