پرداخت آنلاین ( قسط اول بیمه نامه عمر )

پرداخت
مشاوره تلفنی پاسارگاد24

بخشودگی جریمه دیرکرد ثالث 1402

بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث در شرایط خاص

در برخی از مواقع خاص جریمه شما بخشوده خواهد شد که این موارد عبارت هستند از:

  • اگر خودرو به سرقت رفته باشد: اگر خودرو شما به سرقت رفته و در این مدت بیمه نامه شما منقضی شده باشد، می توانید در زمان تمدید بیمه نامه خودرو نامه ای از کلانتری تحت عنوان سرقت خودرو دریافت کنید و این نامه را به شرکت بیمه گر تحویل دهید، با این کار جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث بخشوده خواهد شد.
  • اگر خودرو در پارکینگ راهنمایی و رانندگی باشد: اگر به هر دلیل خودرو شما در پارکینگ راهنمایی و رانندگی باشد، جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث برای شما محاسبه نخواهد شد.

بهترین زمان برای تمدید بیمه شخص ثالث

برای آنکه جریمه دیرکرد بیمه نامه برای شما محاسبه نشود باید همواره تاریخ دقیق اتمام بیمه ثالث خودرو خود را بدانید. از آنجایی که بیمه شخص ثالث یک روز بعد فعال می شود، شما باید یک روز قبل از اتمام بیمه نامه، آنرا تمدید کنید تا دچار مشکل یا جریمه دیرکرد نشوید.

جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث چقدر محاسبه می شود؟

در صورتی که مدت اعتبار بیمه شخص ثالث خودرو شما به اتمام رسیده باشد، جریمه دیرکرد برای شما به صورت روزانه تا مدت یکسال محاسبه خواهد شد و پس از این مدت نرخ آن ثابت است.

به طور مثال اگر مدت 2 سال از بیمه شخص ثالث شما گذشته باشد، پس از این مدت برای تمدید بیمه ثالث شما باید یکسال جریمه دیرکرد بیمه نامه را پرداخت کنید.

انتقال خودرو به پارکینگ به دلیل جریمه دیرکرد

در صورتی که شما جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث داشته باشید به این معنی است که مدت اعتبار بیمه شخص ثالث شما به اتمام رسیده است و از آنجایی که بیمه شخص ثالث یک بیمه نامه اجباری است، پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده می تواند خودرو شما را به پارکینگ منتقل کند.

 

 

 

قمصریان ، مدیرعامل صندوق خسارات بدنی پیشنهاد بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث را ارائه کرد

مهدی قمصریان مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی با ارسال نامه ای به رئیس کل بیمه مرکزی پیشنهاد بخشودگی صد در صدی جرایم بیمه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه را از 2 شهریور تا 18 شهریور را ارائه داد.

برای خرید، تمدید و یا آگاهی از نرخ بیمه ثالث و بدنه خودروی خود میتواید از کارشناسان با تجربه ما مشاوره و راهنمایی بگیرید.

راه ارتباطی ما با شما

تماس با شماره تلفن 09190232428

clik min

طرح بخشودگی جرایم

نویسنده :
 سمیه صدفی مدیر فروش شرکت بیمه پاسارگاد

محتوای مشابه

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

افراد آنلاین

ما 275 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد