Written by on

دستور العمل پوشش درمان بیمه شدگان عمر و تأمین آتیه

احتراماً :

به استحضار می رساند از تاریخ 01/04/1399 شرایط پوشش درمان تکمیلی بیمه شدگان بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه (میزان حق بیمه ، تعداد گروه ها ، مبالغ ذخایر و هم چنین پوشش ها ) به شرح جدول ضمیمه تغییر یافته است . خواهشمند است دستور فرمایید در این خصوص به نحو مقتضی به کلیه مناطق ، شعب و اعضای سازمان فروش اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد

دستور العمل پوشش درمان تکمیلی بیمه شدگان بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه

حق بیمه هر یک از بیمه شدگان از محل مشارکت در منافع بیمه نامه عمر و تأمین آتیه ایشان تأمین می شود .چنانچه هریک از بیمه گذاران تمایلی به ادامه پوشش بیمه درمان تکمیلی و کسر این حق بیمه از مشارکت در منافع بیمه نامه خویش را ندارد ، درخواست خود را به صورت مکتوب اعلام کنند تا از گروه بیمه شدگان بیمه درمان حذف شوند. لازم به ذکر است افزایش مجدد این گروه از بیمه شدگان ، تابع شرایط عمومی بیمه های درمان بوده و برای افزایش مجدد دوره انتظار نیز شامل این افراد خواهد شد.

میزان تعهدات و حق بیمه در طرح بیمه درمان بستری شدن در بیمارستان بیمه شدگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه عبارت است از

تبصره :دوره انتظار این پوشش 6 ماه پس از تاریخ شروع بیمه نامه و یا 6 ماه پس از تاریخ شروع جدید در بیمه نامه (پس از صدور الحاقیه) می باشد .

شرح بستری در بیمارستان :

تأمین هزینه های بستری ، جراحی ،Day care ،آنژیوگرافی قلب و انواع سنگ شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود (حداکثر در طی یک سال بیمه ای ).

شرح جراحی های خاص :

تأمین هزینه های شیمی درمانی ، رادیوتراپی ، اعمال جراحی مربوط به سرطان ، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع ، دیسک ستون فقرات ، گامانایف ، قلب ، پیوند ریه ، پیوند کلیه ، پیوند کبد و پیوند مغز و استخوان ، آنژیوپلاستی عروق کرونر و عروق داخل مغز (با احتساب سقف پوشش بیمه ای اول) .

استثنائات :

تأمین هزینه های بستری در بیمارستان مربوط به زایمان و نازایی ، اعمال جراحی به منظور زیبایی ، جنون و هزینه های مربوط به معلولیت ذهنی ، سقط جنین (غیرقانونی) ، لقاح مصنوعی ، عقیم سازی ،خودکشی ، قتل و جنایت ،ترک اعتیاد ، بیماری های مادرزادی ، رفع عیوب انکساری چشم (لیزیک و لازک و ...) ، هزینه تهیه اعضاء طبیعی و مصنوعی بدن ، هزینه های ناشی از حوادث طبیعی مثل (سیل و زلزله و آتش فشان) ، هزینه های ناشی از جنگ و شورش و اغتشاش ، هرنوع هزینه های کلینیکی ، پاراکلینیکی ، سرپایی ، اورژانس ، آمبولانس ، دندان پزشکی ، اتاق خصوصی ، تزریق مفصلی ، بیماری های اسکلتی عضلانی (prp) و... تحت پوشش نمی باشند .

 

به منظور استفاده از خدمات شرکت کمک رسان ایران (SOS) با شماره تلفن و نشانی زیر تماس حاصل نمائید :

تلفن شبانه روزی : 88648421 (021)

نمابر ساعات اداری : 88648493 (021)

نمابر شبانه روزی : 88648440 (021)

آدرس دفتر مرکزی : تهران، خیابان گاندی، خیابان پانزدهم، شماره 24

آدرس وب سایت شرکت کمک رسان ایران : www.iranassistance.com/Home/branches

با آرزوی موفقیت و سلامتی

مدیریت بیمه های عمر و تامین آتیه


محتوای مشابه

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان