Written by on

با توجه به رشد علم و تکنولوژی تحولات زیادی در تمام جنبه های زندگی به وجود آمده است که امر آموزش نیز یکی از این حوزه های متحول شده می باشد شرکت بیمه پاسارگاد طی سالیان گذشته افراد زیادی را جهت اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد آموزش داده است که اکثر این افراد به صورت حضوری با مراجعه به شعبات شرکت بیمه پاسارگاد آموزش دیده اند.

اما با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا از اواخر سال 1398 آموزش حضوری جای خود را به طور کامل به آموزش مجازی داد و نمایندگان بسیاری در دو سال اخیر از مزایای این آموزش بهره مند شدند.

مزایای آموزش مجازی جهت اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد :

با توجه به اینکه آموزش حضوری نقاط ضعفی دارد شرکت بیمه پاسارگاد بخشی از آموزش های خود را به سمت، آموزش مجازی سوق داده است. در سیستم آموزش حضوری و سنتی متقاضی باید بصورت فیزیکی در کلاس های آموزشی بیمه پاسارگاد که در شعبات برگزار می شود شرکت کرده و هزینه زیادی را جهت رفت و آمد به شرکت بیمه جهت دریافت آموزش پرداخت کند ، ولی در سیستم آموزش مجازی متقاضی بدون رفت و آمد از شهر یا مکان خود به جایی که در آن آموزش برگزار می شود و در هر ساعتی از شبانه روز به دلخواه خود حتی روزهای تعطیل می تواند محتوای آموزشی را مشاهده کند.

از دیگر نقاط ضعف آموزش حضوری این است که آموزش فقط برای یکبار برگزار میشود و متقاضی فقط می تواند از کلاس آموزش نوت برداری کند یا نهایتاً یک فایل صوتی بی کیفیت را ضبط کند ولی محتوای آموزش مجازی شرکت بیمه پاسارگاد برای همیشه در دسترس نماینده بیمه پاسارگاد می باشد و در حین کار هر جا نماینده بیمه نیاز داشته باشد می تواند به محتوای ارائه شده رجوع کرده و نیاز آموزشی خود را برطرف نماید . در سیستم آموزش مجازی که ما برای متقاضیان اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد در نظر گرفته ایم، آزمون نهایی به صورت اینترنتی و مجازی برگزار می شود و نیازی به مراجعه حضوری جهت آزمون نمی باشد.

در حال حاضر آموزش مجازی جهت اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه طراحی شده است که به جرات می توانیم بگوییم که دوره آموزش مجازی که ما در شرکت بیمه پاسارگاد اجرا میکنیم بسیار کامل تر از دوره آموزش حضوری می باشد زیرا در دوره آموزش حضوری به دلیل محدودیت زمانی و مکانی نمی‌توان تمام ریزه کاریهای فنی و تخصصی فروش بیمه عمر را توضیح داد و نماینده بیمه پاسارگاد به مرور زمان و در حین انجام کار به این اطلاعات دسترسی پیدا می‌کند ولی در دوره آموزش مجازی اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد ، تجربیات ده سال گذشته مدرسان این حوزه که خود از افراد موفق در فروش بیمه های عمر و تامین آتیه پاسارگاد می باشند ، به طور کامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و شخص متقاضی می تواند بارها و بارها محتوای آموزشی ارائه شده را مرور کرده و به آن تسلط کامل پیدا کند. امیدواریم که دوره آموزش مجازی ارائه شده بتواند جوابگوی نیازهای متقاضیان اخذ نمایندگی بیمه عمر از شرکت بیمه پاسارگاد باشد.

شرکت در دوره آموزش مجازی اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد :

متقاضیان عزیز می توانند با کلیک بر روی لینک زیر در دوره آموزش مجازی اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد با هزینه بسیار پایین ثبت نام و در آن شرکت کنند پس ازبرگزاری آزمون به صورت اینترنتی در صورتی که شخص متقاضی نمره قبولی را کسب نماید گواهینامه ای جهت تایید دوره آموزشی برای وی صادر می گردد متقاضی می‌تواند با این گواهینامه صادر شده پس از هماهنگی با مدیر مربوطه شروع به فعالیت در سرتاسر ایران نماید

 

علیرضا نوری : مدیر ارشد در شبکه فروش بیمه عمر پاسارگاد

 

محتوای مشابه

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان